Keyfiyyət Sistemləri
Keyfiyyət göstəriciləri
Keyfiyyət göstəriciləri Bunlar
bir şirkətin proseslərinin işləməsini ölçmək üçün istifadə etdiyi alətlər və
sistemlərdir. Tarixən kəmiyyət baxımından olsalar da, rəqabət qabiliyyəti və ya
istehlakçı məmnuniyyəti kimi digər keyfiyyət amillərini nəzərə alan yeni modellər
yavaş-yavaş ortaya çıxır.
Bir proses üçün ən uyğun
göstəriciləri seçərkən ilk bilmək lazımdır ki, bunlar son məhsulun keyfiyyətində
ən təsirli olan, nəticələr üçün ən vacib olan və ya ən zəifləmiş və tətbiq olunan
proseslərdə tətbiq olunmalıdır. keyfiyyət standartının altındadır.Miqdarı ilə əlaqədar olaraq,
müəyyən edilmiş minimum və ya maksimum say yoxdur, buna görə proses haqqında
qlobal bir fikir əldə etmək üçün lazım olanları həyata keçirmək tövsiyə olunur.
Keyfiyyət Sistemi
Göstəriciləri
anlamaq üçün əvvəlcə onların necə istifadə edildiyini görməlisiniz. Hər bir təşkilatda
şirkətin keyfiyyətini təmin edən və idarəetmə idarəsindən məsul olan bir
keyfiyyət idarəetmə sistemi olmalıdır.Bu sistemi keyfiyyəti ölçmək üçün həyata
keçirənlər, tam bir nəzarəti həyata keçirmək üçün fərqli keyfiyyət göstəricilərini
dizayn etməlidirlər. Beləliklə məhsul və ya xidmət müştərilərin gözləntilərinə
çata bilər.
Əsas və Geniş yayılmış göstəricilər
Bazar əhatə dairəsi
Məhsulun effektivliyi
Satış səviyyəsi
Müştəri
məmnuniyyəti
Rəqabətlilik
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatına (ISO) görə,
düzgün keyfiyyət idarəetmə sistemi, ISO 9001 Standartına daxil edilmiş müəyyən
xüsusiyyətlərə malik olmalıdır. Bu xüsusiyyətlərdən bəziləri bunlardır:
•
Əsas və müvafiq bir fəaliyyət göstərirlər.
Ölçülən olmalıdırlar.
•
Ümumiyyətlə kəmiyyətdirlər, baxmayaraq ki,
yavaş-yavaş daha çox keyfiyyət göstəriciləri var.
•
Zamanla müqayisə etməyi
bacarmalıdırlar.
•
Etibarlı olmalıdırlar.
•
Onların istifadəsi asan olmalıdır.
•
Bunları müqayisə edə bilmək üçün digər göstəricilərlə
uyğun olmalıdırlar.
•
Konkret olmalı və səhv şərhlərə yol verməməlidirlər.